BLOK EKIPA (171), WIELKANOC

15 Apr 2019
3 061 968 Aufrufe

SPInka Film Studio zaprasza na 171. odcinek BLOK EKIPY. Subskrybujcie kanał SPInki Film Studio i dajcie się ponieść absurdowi!
www.fb.com/spinka.blokekipa
inst @spejsonvlog
oficjalny sklep - spinka.cupsell.pl

KOMMENTARE
  • 1:02 od kiedy Spejson jest leworęczny?

    ogor1998pntogor1998pntVor Monat
  • 2:10 nie wiem czy ktoś zauważył ale napis fioletowy jest przekreślony napisem zielonym to może być nawiązanie do wojen gangu ballas i grove z gta sa

    witek221witek221Vor Monat
  • Dajcie suba mi

    Artur wojtek ytArtur wojtek ytVor Monat
  • Zajebiste

    linax __linax __Vor 2 Monate
  • (☞ ͡° ͜ʖ ͡°)☞

    PikaChu PikaChuPikaChu PikaChuVor 3 Monate
  • Oryginalna chińska receptura xD

    Erik SiwiecErik SiwiecVor 3 Monate
  • Nwm czemu mnie rozjebało pisanki z hwdp100%

    ZIELONEK 11ZIELONEK 11Vor 3 Monate
  • 1:02 spejson pisze na jajku walaszek grubasie kiedy bomba więc może kiedyś będzie bo to oznacza że walaszek czytał komentarze

    Oliwier PasyńczukOliwier PasyńczukVor 3 Monate
  • Walaszek grubasie kiedy bomba

    PiekarPiekarVor 4 Monate
  • 2:49 Dopiero po roku zauważyłem że tam obok choinki się coś pali

    PoProstu MaciekPoProstu MaciekVor 4 Monate
  • 0:52 krzan

    Rys SzefelRys SzefelVor 4 Monate
  • Zajebiste. Ksiadz najlepszy...

    Marta DanilosMarta DanilosVor 4 Monate
  • 0:51 Major Suchodolski pozdrawia

    Mateusz 007Mateusz 007Vor 4 Monate
  • 5:26 XDDDDDD

    Ksawery ChrutKsawery ChrutVor 4 Monate
  • Na moją pamiątkę nażryjcie się jajek i kiełbachy z chrzanem xD

    MarcinMarcinVor 5 Monate
  • 4:00 co to za nutka?

    Jestem Kim Jestem plJestem Kim Jestem plVor 5 Monate
  • Zauważył ktoś że na jednej z pisanek piszę "Walaszek Grubasie kiedy bomba? "😉

    Akinawa ChanAkinawa ChanVor 5 Monate
  • Sadło jej sprezynuje na nogach xd

    zuzia 2607zuzia 2607Vor 6 Monate
  • XDD

    NomeYoushhiNomeYoushhiVor 6 Monate
  • 0:30 Najśmieszniejsze ,,ani mi się waż!" ever!XDXD

    MorganMorganVor 6 Monate
  • 1:00 WALASZEK GRUBASIE KIEDY... HMMM

    namka joonkanamka joonkaVor 6 Monate
  • muzyka z miska pushupka, duże nawiązanie jest tu do odcnika miśka pushupka, święconka

    fan kazikafan kazikaVor 6 Monate
  • Czy można włożyć zdrowie do koszyka?

    zazeekzazeekVor 7 Monate
  • Sign

    Mateusz ŁysiakMateusz ŁysiakVor 7 Monate
  • KRZAN

    Patryk 30Patryk 30Vor 7 Monate
  • Z przyjemnością oglądam reklamy gdy odcinek trzyma taki poziom

    grula89grula89Vor 7 Monate
  • Nawet fajne te jajeczka

    Włodarczyk FilipWłodarczyk FilipVor 7 Monate
  • co tu się odjebało XDDD

    Hamsty24Hamsty24Vor 7 Monate
  • Siemanko w 2020 wesołych świąt Wielkanocnych i mokrego dyngusa

    Matrix 1993Matrix 1993Vor 7 Monate
    • Nawzajem

      Ѳ SAYON ѲѲ SAYON ѲVor 7 Monate
    • Dzk. Mordo

      Ѳ SAYON ѲѲ SAYON ѲVor 7 Monate
  • Ktoś ogląda 2020 Wielkanoc 🙂

    Mikuss007 .Mikuss007Mikuss007 .Mikuss007Vor 7 Monate
  • Kto w wielkanoc 2020?

    Zabu PLZabu PLVor 7 Monate
  • 3:00 najlepsze święcenie koszyków jakie w życiu widziałem xD hahahaha jebłem.... A dziś tak w ogóle jest ten dzień..... :)

    Sebastian WnękSebastian WnękVor 7 Monate
  • ogień+wacha=bardacha rozwaliło mnie XD

    Grave MasterGrave MasterVor 7 Monate
  • Krzan

    Dr ManhattanDr ManhattanVor 7 Monate
  • 2020 - Wielkanoc podczas pandemii koronawirusa w Polsce. Komentarz dla przyszłych pokoleń.

    DobrYwaRiaTDobrYwaRiaTVor 7 Monate
    • Hehe

      bruhbruhVor 21 Tag
    • @Profesor Krugłow to kurwinoxy 100% chuje przestępcy

      Kolcia KolettaKolcia KolettaVor Monat
    • @Profesor Krugłow xdddddd

      Kolcia KolettaKolcia KolettaVor Monat
    • @oskar 1027 chinczyki go wypuściły by stany wybić

      Profesor KrugłowProfesor KrugłowVor 2 Monate
    • I ze jeszcze ktos w to wierzy xD koronawirus, zwykla sciema wymyslona przez politykow. (Wiem data)

      oskar 1027oskar 1027Vor 2 Monate
  • Kto oglonda w 2020 roku?

    KozuśKozuśVor 7 Monate
  • Czemu nie wzięli szerszenia

    Justysia StrzelczykJustysia StrzelczykVor 7 Monate
  • Dxdxdxxd

    VERNEZVERNEZVor 7 Monate
  • :( ___-___/\______------'_:;::::)

    RebiRebiVor 8 Monate
  • Krzan

    I'm SlavicI'm SlavicVor 8 Monate
  • Ciekawe czy i w tym roku Solaris połasi się na kiełbache Spejsona XD

    Vasto LordeVasto LordeVor 8 Monate
  • To Spejson jest leworęczny ;)

    Alexander NabiulinAlexander NabiulinVor 8 Monate
  • A w tym roku chuja ze świąt będzie

    pogchampikpogchampikVor 8 Monate
  • A w🇺🇸 czekolada 😒

    dagson 90dagson 90Vor 8 Monate
  • Spejson umrze od koronawirusa bo ma bialko z chin

    Mateusz KopećMateusz KopećVor 8 Monate
  • Solaris to grubaska

    DokkanX gamingDokkanX gamingVor 8 Monate
  • -5:30

    miszoredmiszoredVor 8 Monate
  • kszan chrzan

    Trolek AmatorekTrolek AmatorekVor 9 Monate
  • DodAjcie nowy model filmu

    Mateusz NiedzwiedzkiMateusz NiedzwiedzkiVor 9 Monate
    • Czyli o jaki model się rozchodzi

      Mariusz AdnMariusz AdnVor 8 Monate
  • Zamiast krzan mógł by być ochrzan xD

    WP ME ŁUKARIXWP ME ŁUKARIXVor 9 Monate
  • wojtas i walu zostawili swoje święconki ksiądz poświęcił te święconki po walaszkowemu XD

    Damian SzczepaniakDamian SzczepaniakVor 9 Monate
  • haha jajko po prawej na górze

    Krystian LobasKrystian LobasVor 9 Monate
  • kurła

    SKWXRASKWXRAVor 10 Monate
  • 3:03 jakie to prawdziwe

    KUBIXKUBIXVor 10 Monate
  • Ten siusiak wojtasa

    ToaszToaszVor 10 Monate
  • 3:14 - Tak powinny wyglądać każde święcenia w Polsce.

    SHARANSHARANVor 10 Monate
  • Na moja pamiatke nazryjcie sie jajek i kielbasy z chrzanem :D

    davidtswdavidtswVor 10 Monate
  • 2:03 czyżby walu pracowal w kebabie?

    Filip JuśkiewiczFilip JuśkiewiczVor 11 Monate
  • 5:22 jebłem ze śmiechu 😝🤣🤣🤣🤣. Ps kto 2020?

    Kacper BogumiłKacper BogumiłVor 11 Monate
  • 1:13 na jednym jajku widać że jest napisane "Walaszek grubasie kiedy" XDD

    No NameNo NameVor 11 Monate
    • Kiedy bomba xd

      Tęczowa PandaTęczowa PandaVor 6 Monate
    • Lusun koma

      kox z minecraftakox z minecraftaVor 11 Monate
  • 3:04 jakie to prawdziwe

    JakubSJakubSVor year
  • Ta! Matka spejsona serio jest głupia bo jajka zgnieść chyba rozbic

    Okta wianOkta wianVor year
    • Xd

      Okta wianOkta wianVor year
  • Bartosz Walasek to chory psychicznie homoseksualista.

    Polish ManPolish ManVor year
  • Dowód:made in china

    Nitroneq V8 TURBONitroneq V8 TURBOVor year
  • 3:40

    LipaLipaVor year
  • Fajne jajko z walaszkiem :3

    PlacekPlacekVor year
  • 1:00 Walaszek grubasie kiedy... I dalej ciężko przeczytać

    krisuPlayGameskrisuPlayGamesVor year
    • WiXzton Wielkie dzięki za odpowiedź c:

      krisuPlayGameskrisuPlayGamesVor year
    • kiedy na.. (stępny odcinek)

      WiXztonWiXztonVor year
  • 2:40 - czy tutaj palą się książki? :D

    AndrzejAndrzejVor year
    • 3:33

      TheMarik1234TheMarik1234Vor year
  • Aaahahhahaha zajebisty odcinek 😂😂😂😂😂

    Karolina JKarolina JVor year
  • 1:00 po prawej jajko z napisem Walaszek grubasie kiedy Zapewnie kiedy nowy odc bomby xD

    xXHoracyyXxxXHoracyyXxVor year
  • Dawać suby pomóżmy

    jazu 3jazu 3Vor year
  • I muzyczka z Misia Psh-upka 😂😂

    Busied Crowd890Busied Crowd890Vor year
  • 👍👍👍😂😂😂

    Dawid KwiecieńDawid KwiecieńVor year
  • Czemu ona to zrobiła

    Kowal The wariorKowal The wariorVor year
  • COOL MAX

    MonikaSzterna PinkawaMonikaSzterna PinkawaVor year
  • 1:08 na jajku "walaszek grubasie kiedy"

    CoxickCoxickVor year
    • :O

      Jestem FajnyJestem FajnyVor 5 Monate
    • :o

      Kamil FalkowskiKamil FalkowskiVor year
  • Jak mn ta Solaris wkurwila

    Elżbieta ParadowskaElżbieta ParadowskaVor year
  • 2:22 o co z tym chodzi ze spejson mówi cierpliwośći O.S.T.R.?

    Mateuszek 15Mateuszek 15Vor year
    • To jest nawiązanie do kawałka: OSTR - Ot Tak Po Prostu, gdzie OSTR w jednym z wersów refrenu piosenki, nawiązał do rudego i blok ekipy.

      General ZodGeneral ZodVor 10 Monate
  • 2:42 co tam się pali z prawej ??

    Z1# HZ1# HVor year
  • Kto kurwa normalny wkłada kebsa do święconki

    Dezerterowy LechDezerterowy LechVor year
    • @Albert Kosiński może występują tam aż tak nieznane żarty ale nie aż tak

      Dezerterowy LechDezerterowy LechVor year
    • @Albert Kosiński a tam napisze po grzecznemu tylko głupi robi takie rzeczy jak wkładanie kebsa do święconki

      Dezerterowy LechDezerterowy LechVor year
    • @Dezerterowy Lech w tym sensie oglądasz blok ekipę że blok ekipa to lekko pojebany serial haha

      Albert KosińskiAlbert KosińskiVor year
    • @Albert Kosiński tak a o co chodzi

      Dezerterowy LechDezerterowy LechVor year
    • Oglądasz blok ekipę xD

      Albert KosińskiAlbert KosińskiVor year
  • 1:07 spejson na jajku napisał walaszek grubasie kiedy bomba

    Kapitan BombaKapitan BombaVor year
    • @Jakub Ratajczak wypierdalaj dopiero obejżałem ten odcinek

      Kapitan BombaKapitan BombaVor year
    • Ty to szybki jesteś

      Jakub RatajczakJakub RatajczakVor year
  • 3:57 ja po prostu leżę XDDDD

    Michael MyersMichael MyersVor year
  • Oryginalna i chińska w jednym zdaniu

    Adrian BalcerowskiAdrian BalcerowskiVor year
  • 3:30 „Pali mordę jak Harry Potter się” xD.png

    WrathuWrathuVor year
  • Pali mordę jak Harry Potter się ahhahahahahahah

    Abuyin ibn Djadir ibn Omar KalidAbuyin ibn Djadir ibn Omar KalidVor year
  • 1:06 niezłe jajo po prawej 😀😂

    ツRyZeツRyZeVor year
  • Ehh gdzie te Spejson Vlogi

    DEFRIDEFRIVor year
  • ,, Cieślak cfel "xddd

    Julia GJulia GVor year
  • HWDP-Huj w dupe policji

    :o:oVor year
  • Krzan

    piotreko tvpiotreko tvVor year
  • Ee... Gwałt?

    Gabriela KunickaGabriela KunickaVor year
  • Xd

    Twórca OfficeTwórca OfficeVor year
  • Doda ktos napisy by jestem głuchy

    Tu NowyTu NowyVor year
  • hahahah dobre

    burzowy78burzowy78Vor year
  • Lzgwałcił ją xD

    Myśliwiec 29Myśliwiec 29Vor year
  • Ojebała wszystko nawet bazie

    Piotr DziubaPiotr DziubaVor year
  • Spejson ją nakarmi swoim mlekiem :D :D :D

    Sebastian SebaSebastian SebaVor year
  • Co Spejson robił na końcu?

    aga waraga warVor year
  • walaszek grubasie kiedy kapitan bomba?

    MorgMorgVor year
  • 1:07 spójrzcie na jedno z jajek na stole

    The ScorpionThe ScorpionVor year
DEhave